söndag.

jaha, då var det ett tag sen jag skrev något här igen. men nu har jag faktiskt en ursäkt som håller. gjorde nämligen en favorit i repris och svimmade av på toaletten för exakt en vecka sen idag, slog i huvudet och fick hjärnskakning. och har man hjärnskakning ska man undvika både datorer och tv-apparater i två dagar minst. förstår ni vad uttråkad man blir domdär två dagarna själv hemma? jag försökte läsa, baka, tvätta och städa lite. men det går ju inte att baka, tvätta eller städa hur mycket som helst. och läsning orkade inte mitt huvud heller med hur mycket som helst. eftersom jag har ett jobb där jag sitter framför en dator hela dagen är det ju inte så lätt att jobba heller. aja. nu är det bättre iallafall. bulan är borta, och blåmärkena sjunger på sista versen. det har gått från stor bula (typ svullen i hela ansiketet. andreas tyckte jag platsáde i startreak) till liten bula, till blåa blåmärken, till gula blåmärken. fast jag har fortfarande ganska ont i huvudet om jag inte får i mig några alvedon om dagen. men jag kanske får skylla mig lite själv också. eftersom jag hade fixat fribiljetter till lordis spelning i linköping i torsdags för att göra viktor glad kunde jag ju inte bara svika. men det gick bra det också. trots att vi stod typ längst fram. viktor blev supernöjd iallafall. förövrigt min första metalkonsert jag varit på tror jag (sobelkonserter räknas inte). måste säga att jag faktsikt blev mycket positivt överraskad. det var eldshow, fyrverkerier, blod och motorsågar. och ambitionerna var beundrandvärda.

nehepp. det ringer inte särskilt mycket. vi är bara två som sitter kvar nu sista timmen och svarar bara på globenlinjerna. längtar till klockan slår tre och jag får cykla hemåt. fast idag ska jag iofs gå runt och kolla och släcka och låsa överallt. har suttit här nu och varit småhungrig sen klockan tolv trots att jag åt frukost innan jag åkte hemifrån. vet ju att middagen står serverad när jag kommer hem sen. det är bra att ha en ledig sambo på helgerna när man själv jobbar. nej, nu ska jag väl kanske börja gå rundan och låsa och så överallt. hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0