måndag.

jag hatar det här. jag har under de senaste dagarna spenderat åtskilliga timmar framför våran tv, klistrad framför gossip girl, och nu är det meningen att jag ska behöva vänta en vecka mellan avsnitten. jag har under de senaste två veckorna sett alla de 35 avsnitten som sänds på amerikansk tv. det är närmare bestämt 1470 minuter, mer än 24 timmar gossip girls tittande de senaste veckorna. och nu ska jag alltså behöva vänta en vecka mellan avsnitten. hur fan ska jag klara det? jag drömde till och med att jag var i gossip girl inatt. helt sanslöst sjukt. junkie.

-

förövrigt har mando diaos dance with somebody satt sig fast i mitt huvud. jag hörde den på radion när andreas skjutsade mig till jobbet igår, och jag hör den och nynnar fortfarande på den konstant. så nu hade jag inget annat val än att sätta på den på youtube när jag kom hem. och jag gillar den faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anton

Youtube är ju ssåååå 2008. Linda, du borde skaffa Spotify! Vill di ha en invite?

2009-03-17 @ 09:41:48
URL: http://modebloggarens.blogspot.com
Postat av: Tora

babe, jag såg din man med blommor i famnen förra veckan. Var de till dig tro? :) puss

2009-03-20 @ 14:33:05
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0