måndag.

vilken start man fick på veckan då. kom till jobbet en timma försent idag. tydligen. märkte jag när jag satt mig på min plats och såg mig omkring och upptäkte att alla redan preatade i telefon för fullt. jag hade alltså glömt att ställa om min mobil till sommartid. pinsamt. men skönt med en timmas extra sömn (:

kom precis hem nästan. andreas och jag har varit på bio och sett slumdog millionaire. jag älskar att gå på bio mitt i veckan när det nästan är helt tomt i salongen. kan det bli mysigare? filmen var också helt okej. synd bara att utbudet inte är större här i plutt-staden. jag skulle tillexempel supergärna vilja se kate winslet och leonardo dicaprios revolutionary road. men icke. nej. nu ska jag krypa till kojs. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0