söndag.

imorgon är det måndag igen. vilket oftast betyder start på en ny arbetsvecka. så även för mig. och en monstervecka dessutom. min enda lediga dag är tisdagen. annars ska jag jobba fulla dagar hela veckan. usch. men nu när det bara drygt en månad kvar. sen flyttar vi och börjar plugga istället. gött. men helgen har iallafall varit toppen. midsommarafton var supertoppen och jag hade skitkul. jag har nog aldrig varit så trött som jag var när andreas och jag kom hem sådär framåt en fyra på morgonen efter en massa öldrickande, kubbspelande, kortspelande, grillande, lekande, badande och bastande. och jag hann väl ta endel bilder innan kameran dog. nyfiken? kolla här. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0