fredag.

det är fredag och jag är ledig. äntligen. jag är till och med ledig fredag-lördag-söndag vilket är helt underbart. och om bara en liten stund så bär det av till stockholm i en fullastad bil. vi har nämligen proppat den full med saker som vi inte kommer att behöva de tre (!) veckorna det är kvar till den riktiga flytten då i stort sett allt vi äger ska med upp till huvudstaden och våran nya lägenhet på vårbergsplan. inatt är allså första natten vi ska tillbringa i våran nya lägenhet. helt sjukt. men det känns bra. något annat som ska bli jäkligt bra är thåström konserten vi ska på ikväll på långholmen. jag lyckades nämligen fixa fribiljetter på jobbet. kommer att bli hur bra som helst. det bli andra gången som jag ser den underbara mannen live. det har väl trots allt sina fördelar med att jobba på ticnet iallafall. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0