tisdag.

då känner jag mig väl lite bättre till mods idag iallafall. fast det beror väl främst på att jag är ledig fredag-lördag-söndag och att andreas och jag åker upp till stockholm på fredag och är kvar där över helgen. på vägen upp ska vi stanna till i nacka för att kolla på en skola där som andreas förmodligen kommer söka till nu i april, och sen åker vi ut till saltsjö-boo för att lämna bilen. tar bussen in till stan och kägelbanan för att se josh rouse. sen blir det shopping på lördagen och cirkus cirkör på dansens hus på lördagskvällen. sen blir det hemfärd på söndagen. för att sedan åka upp till stockholm igen på onsdagen och kolla på oasis i globen. grejt! mycket tack vare att vi får låna mormors bil som vi kommer iväg, nu när våran och mammaochpappas bil gått sönder samtidigt (såklart eftersom allt verkar gå åt skogen just nu). men helgen kommer bli toppen. och jag behöver verkligen en toppenhelg just nu.

-

förövrigt har jag fortfarande inte fått min ipod som jag beställde för snart tre veckor sen från onoff i kombinerad födelsedagspresent/julklapp till mig själv. skickade ett mail till dom och fick till svar att de inväntar leverans från apple fortfarande. men vatusan, så himla lång tid kan det väl inte ta? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0