lördag.

det är lördag idag, men det känns inte så. faktiskt så känns det knappt aldrig längre att det är helg eller vardag eftersom jag jobbar varannan helg. det är bara vid sånna tillfällen som förra helgen när man var ledig fredag-lördag-söndag som mn hinner koppla av lite på riktigt. jag jobba måndag-fredag och veta att jag alltid har mina två dagar ledigt. menmen. sånt är det. ja, herregud, det är bara en vecka sen vi var i stockholm över helgen. det känns som mycket längre sen. usch vad tiden går långsamt i denhär långsamma stan. och slakskigt och kallt och mörkt är det också. fast iofs, vi var ju i stockholm i onsdags också bara över dan andreas och jag och såg oasis. börjar känna mig allt säkrar på att köra bil i stockholm nu. fast jag körde ju såklart fel en gång iallafall i onsdags. men snart kommer nog dagen när jag kan köra i stockholm utan att köra fel nångång. konserten var förövrigt inte en av de bästa jag sett direkt. synd. men förväntningarna sjönk väl endel efter att man hade läst recensionerna om konserten på scandinavium. men ändå kul att se dem. men fortfarande så jävla synd att de skulle verka så jävla oengagerade på scenen. men ändå. don´t look back in anger o.s.v. var väldigt finare. men fortfarande var merparten inget vidare. tyvärr.

ikväll ska jag nog ut en sväng iallafall i tranås. eller ja, till albin några hus bort på gatan ska ja iallafall på inflyttningsfest. ska bli kul. anna skulle komma förbi här först tror jag och sen tar vi sällskap de hundra meterna eller vad det kan vara bort på gatan. inte lika kul att jobba imorgon bara.

nej, nu får det vara färdigskrivet för idag. se yaa!

-

förövrigt tycker jag att det bara borde bli vårigare och varmare ute snart så jag kan börja använda min nya hatt jag köpte i stockholm förra helgen utan att frysa om öronen.




lyckades väl iallafall få en hyffsat bra bild på bröderna gallagher & co i globen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0