lördag.

usch och fy fan vad oinspirerad jag känner mig i allmänhet just nu. känner inte för att göra eller hitta på någonting överhuvudtaget. utöver alla andra pissiga saker som hänt den senaste månaden har nuäven våran bil gått sönder (och naturligtvis måste hela jävla motorn bytas) plus att den superperfekta it-tekniker-utbildningen som andreas tänkt att läsa i höst är tvungen att läggas ner eftersom de inte kommer få tillräckligt med pengar för att kunna ha kvar den. allt går åt skogen just nu. det enda positiva som hänt i allting är att vi kanske kan få motorn isatt gratis om vi får tag i en motor. känns väl sådär när vi ändå hade tänkt att sälja bilen till sommarn. men vad ska man göra. jag tänker minsann inte köpa en bil fören jag får barn sen och verkligen måste.

sitter förövrigt på mitt oinspirerande jobb. fick veta att jag vunnit kortbetalningstävlingen när jag kom till jobbet i torsdags. det är väl typ det bästa som hänt mig på länge. 300 kronor i presentkort på åhléns. jobbar bara en kvart till så man ska väl kanske ta tag i det lite. det har varit en lugn dag utan långa köer och det gillas.

-

förövrigt har jag nog inte mkt mer att säga. återkommer nån dag när jag (kanske) känner mig lite mer inspirerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0