söndag.

det har varit en bra helg. en lugn och skön och bra helg. jobbade till sju i fredags kväll, så man var väl lite halvtrött när man kom hem, så det blev en välbehövlig kväll i soffan. och även lördagskvällen. framför tv:n och melodifestivalen trots att andreas sagt att han kommer att totalvägra att kolla på det i år. det blev en lördagsförmiddag på stan också, med lunch på bakfickan. hittade den sötaste bordslampan jag någonsin sett inne på holgerssons också. så den fick följa med hem. idag har varit och mamma och pappa och ätit smörgåstårta eftersom pappa fyller idag. och sen beck i soffan nu på kvällen. guuud vilken lugn och skön toppenhelg jag haft. gud vad jag är trött på att jobba varannan helg. jag skulle alltid vilja vara ledig på helgerna. men jag ska väl kanske inte klaga i dessa lågkonjukturstider. jag har ju iallafall ett jobb. nej. jag ville väl bara berätta att jag haft en bra och stillsam helg. nu är det dags att krypa till kojs!

-

förövrigt håller ordningen här hemma i sig fortfarande. och snart en vecka har gått. och redigt bra känns det. har bäddat sängen innan jag promenerat iväg till jobbet. lagt in kläder i gaderoben eller i tvättkorgen beroende på. och än har jag inga planer på att bryta mina nya rutiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0