söndag.

en vecka har gått sen jag senast skrev något. en någorlunda händelserik och bra vecka. jag har till exempel:

- lyckats ganska bra även denna vecka med att hålla ordning här hemma
- varit på stickkurs för nybörjare med mamma i lkpg
- klippt av mig håret
- gjort hemmagjord apelsinsaft för första gången i mitt liv
- bakat bröd för första gången sen jag flyttade hemifrån
- ätit hjärtanformad kladdkaka och haft en mysig alla hjärtans dag

fast dagen idag har förstås inte varit fullt så händelserik. för första gången på månader gick andreas och jag inte upp ur sängen förens klockan 12. låg och halvsov i flera timmar, lyssnade på p3 och njöt av solen som sken in genom fönstret. sen gick vi upp, spelade mariocart, åt plättar som jag gjort i min nyiköpta plättpanna som jag köpte i veckan på åhlens för presentkortet jag vann på jobbet och kollade på elling. och snart blir det kvällsmat och beck i soffan innan det är dags att krypa ner i sängen igen. guuuuud vilken välbehövlig och härlig dag. nedan bjuder jag på lite bilder från veckan som gått.

-

förövrigt är det inget som jag vill mer just nu än att snön smälter, att snödroppar och krokusar ploppar upp och att solen tittar fram lite oftare, men pretty soon it will happen, the sun will go murder the snow som suburban kids with biblical names sjunger i underbara funeral face som jag dansade runt och sjöng till häromdagen.




saftning i köket.



nybakat valnötsbröd till kvällsmat. mums!



efter lite pill i soffan i fredags hade jag lyckats med min första lapp,
helt själv, efter kursen i onsdags.



fick röda tulpaner på alla hjärtans dag av min älskade sambo.



det enda bra med att det är så mörkt ute är att lampan,
som jag köpte förra veckan, kan vara tänd lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0