torsdag.

guuuuud vilken härlig/bra/skön dag det har varit idag. jag har ju varit ledig och tycker att jag hann med det mesta som jag hade tänkt göra. min dag i sammandrag: vaknade. gick upp. kollade på nyhetsmorgon. somnade om en halvtimma i soffan. åt frukost. gjorde mig iordning lite snabbt. gick ner på stan. fikade med danni. plockade påskris. kom hem. satte på def leppard. städade. tog cykeln och handlade lite på stan. kom hem. påskpyntade. lagde mat. åt. och nu sitter jag här i soffan med andreas brevid mig och kollar på nyheterna. bra dag. jag har dessutom varit på toppenhumör hela dagen. det bara kryper utav vårkänslor i kroppen på mig. jag älskar våren. till sist är den äntligen här.



danni tog denhär bilden på mig med påskriset i högsta hugg.



påskliljor på fläkten.



påskliljor i vas på tv-bänken.



påskris och nyinköpt höna i hallen.



och påskgodis på vardagsrumsbordet. påskfint i hela lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0