torsdag.

sitter på jobbet och har en jäkligt ostressig dag. det har inte varit någon kö på i stort sett hela dagen. därför var vi ett gäng som fick äran att bära upp alla papper som ska sparas från 2006 till lagret i huset mitt emot och tre trappor upp. fasen vad tungt det ska vara med papper och pärmar då. nu kommer jag säkert ha träningsverk imorgon.

förövrigt så har andreas och jag gett oss in i jakten på en schysst lägenhet i stockholm. det gäller ju att ha lite is i magen nu när vi ska säga upp våran lägenhet den här månaden och vi ännu inte vet säkert att vi kommer att ha någonstans att bo när vi ska vara utflyttade den sista juli. men jag är positiv. vi har redan varit i kontakt med några som lagt upp sina lägenheter på bostaddirekt. kanske kanske kanske ska vi till och med titta på någon av dom nästa helg när vi är uppe i stockholm. men är det någon som råkar ha en tvåa att hyra ut i stockhomsområdet får ni mer än gärna höra av er (: nu ska jag jobba min sista timme innan jag får gå hem. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0