påskdagen.

sitter på jobbet. och det känns så meningslöst. det ringer inte särskilt mycket. dom enda som ringer idag i stort sett är folk som undrar om det kommit in några återbudsbiljetter till antingen hammarby-gefle idag eller mff-örgryte imorgon. men ob-tillägget idag ska man väl kanske inte klaga på. då känns det inte lika jobbigt att sitta här ändå. det är ju trots allt bara till klockan två.

det var en lugn kväll igår. det var skönt. vi satt ett gäng hemma hos anna och drack lite gott. sen när alla skulle vidare till statt och så satt vi kvar en liten stund till, sen gick vi en sväng på stan, jag mötte andreas på mayan, åt och så gick vi gick hem. på dagen var vi och åt påskmat hos mamma och dom när jag hade slutat. och i år bidrog jag faktiskt själv med två saker till påkbordet: valnötsbröd och minipajer med ädelost. inte helt fel måste jag säga.

nehepp. fortfarande en timma kvar innan det är dags att logga ut och gå ut och trampa hem på cykeln. och det ringer fortfarande inte särskilt mycket. och solen skiner utanför fönstret och jag börjar bli hungrig. men det är bara att stå ut lite till. jag är ju ledig hela dagen imorgon iallafall. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0