onsdag.

sitter på jobbet. precis vid fönstret. det ringer inte mycket. hoppas verkligen att det kommer att vara såhär fint väder imorgon. imorgon ska vi nämligen samlas ett härligt gäng hemma hos oss och grilla på gården och fira valborg. igår när jag var på stan med danni och fikade med henne en sista gång nu innan hon åker, var jag inne på systemet och köpte en flaska rosévin. jag har aldrig druckit det innan, men jag har fått för mig att det ska vara något jag tycker om. jag köpte den flaskan som det stod var sötast och smakade mest jordgubb. så den ska jag dricka imorgon till grillade majskolvar och hemgjord klyftpotatis m.m. mums.

nehepp. nog med dagdrömmande och så vidare. dags att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0