onsdag.

idag har jag tagit det första stora steget mot studentliv och våran flytt till stockholm. jag har sagt upp mig på jobbet. och det pirrade ganska rejält i magen när jag gick bort till chefen min och sa att det passar mig perfekt att jag fick sen semester i år, för jag vill ändå inte ha någon semester utan jag slutar efter sommaren. pirr pirr. det börjar verkligen närma sig nu. det var sista dagen att söka in till univeristet och högskolor idag förövrigt. jag fixade ju själv allting redan första veckan ansökning öppnat. och gud var smidigt det var att söka! positivt överraskad. när jag fått min pinkod hemskickad var det bara att logga in på studera.nu och där låg både mina betyg och mitt bästa resultat på högskoleprovet. jag gillar när det är smidigt. hoppas att det blir lika smidigt att hitta någonstans att bo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0