uttåkad som bara den.

sitter på jobbet. företagslinjen. inga som ringer. det brukar vara skönt när det är helt tyst, men nu när jag har kollat igenom varenda tranåsbos bilder på bilddagboken och kollat allt nytt på facebook och läst alla artiklar av någorluna intresse på både dn och expressens nätupplaga (läste aftonbladet irl på rasten) och det senaste skvallret på posh24.se är det inte nåt vidare kul längre. och här ska jag sitta till klockan 19. visserligen inte endast på företag resten av dagen, men ändå. ser fram emot fredag och ledigheten som bara den. ska äta lunch med mamma på dan och sen ska vi ett gäng på after work på kvällen. gud vad toppen det kommer bli.

funderar på om jag kanske skulle ge mig på att designa om min blogg lite. göra den lite mer personlig o.s.v. fast bara för det kommer det ju börja ringa som bara den såklart. skulle tagit med kameran till jobbet så hade jag kunnat ladda upp lite bilder på bilddagboken. kommer förmodligen aldig att överge den helt.

nej det var väl bara det jag ville informera om egentligen: jag sitter på jobbet och är uttråkad.
kramochpuss.

-

förövrigt tycker jag att fler i min närhet borde skaffa en blogg som jag kan spendera lite tid på att läsa dessa stunder på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0