första inlägget.

Jaha. Då har man tillslut fallit för grupptrycket och skapat sig en blogg. Nejdå.
Tanken med en textdagbok är numera mycket mer tilltalande än en bilddagbok. Jag som förr var en aktiv bilddagbokare, känner att det tar upp aldeles för mycket tid och energi. (Och guuuud vilken tid och energi jag har lagt ner, såg nyss att jag lagt upp 3788 bilder med bildtexter där totalt.) Men nu känner jag att textblogging nog passar mig bättre. Vi får väl se hur aktiv bloggare jag blir. Man vill väl trots allt lämna något slagt avtryck i cybervärlden.

Sitter på jobbet förövrigt. Sitter endast på företagslinjen, vilket är hur skönt som helst. Det är inga som ringer nämligen. Just nu iallafall. Brukar av någon konstig anledning alltid vara så att när samtalen kommer, så kommer de alltid samtidigt. Fick precis schemat för december, och jag är väl ganska nöjd. Hade önskat ledigt den 21:a och 22:a och fick ledigt den 21:a iallafall, och det var ju viktigast. Den 20:e ska jag ju nämligen ha mitt 20årsparty, och då kan det ju vara skönt att vara ledig dagen efter.

Nej, nu har jag visst ett samtal på kö, sen är det lunchdags.
KramochPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0