torsdag.

Jaha. Då var de första artisterna klara till nästa års peace and love då. Och det är inte illa. Kan redan tänka mig att åka för att se, såsom: Thåström som jag såg på arvika06. Stod längst fram vid staketet och var väl i något slags gläde/sorgrus hela konserten. Hade lyssnat så otroligt himla mycket innan den konserten, och det blev ännumera efter. Nu har jag inte lyssnat på honom på väldigt länge. Har nog saknat honom lite nu när jag kommer att tänka på det. Ska sätta på en av skivorna när jag kommer hem tror jag (sitter på jobbet). Sen Moneybrother har jag ju aldrig sett, men lyssnade sönder en av hans skivor nångång i ettan, och Timbuktu kan man inte se för många gånger. ååååh vilken härlig dans-party-sommar känsla. Och sen Kalle Baah också. Åh, det var också längesen. När man gick och nynnade på små svarta änglar och ugly girls. Vi som skulle åkt till P&L förra året men inte gjorde det för att biljetterna hade tagit slut när vi väl hade fått ledigt. Menvafan. Man kanske skulle satsa på nu nästa år. Det har ju börjat bra. Håller ena tummen (två betyder ju otur vet ni väl?) för att håkan kommer också. Då ska jag fan boka biljett direkt och tvinga med mig några dit. Grejt. KRAMOCHPUSS!

-

Förövrigt känner jag mig lite halvnöjd med min bloggs utseende numera. Älskar att pilla, bara det att min kreativitet är som bortblåst. Hm. Aja. Ingen som har en exakt likadan blogg som min nu iallafall, och det känns väl bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0