härlig ledig linköpingshelg.

jaha. då var det måndag igen. det är jäklar vad helgerna ska springa iväg när man väl är ledig.
men det har iallafall varit en superhärlig helg. på lördgaseftermiddagen tog anna och jag vårt pick och pack för en natt och utekväll i linköping. och ett välbehövligt miljöombyte. när vi kom fram åt jag på max för första gången i mitt liv. det var väl gött. men mcfeast är godare. såklart. sen gick vi till jonas (och snart veronicas?) lägenhet i skäggetorp där det vankades fördelsedagskalas. 21års party för jonas. det var skoj. härlig musik och glatt sällskap. sen tog vi iallafall oss in till stan, och platens. det var jävligt kul. och svettigt som fan. och jag drack cider på fat och var jävligt glad. sen tog vi oss hem igen efter stängning där det vankades efterfest. tydligen. anna och jag delade soffan med fyra killar. sov nog tre timmar iallafall. slog upp ögonen och där låg den största killen av alla och sov på vardagsrumsbordet.

ska väl i slutet av dethär inlägget också försöka få in lite bilder också. får väl se om jag lyckas. fattar ju inte så mycket om sånthär med bloggar än. och min blogg är skitful. en stilmallsblogg. men jag ska ta tag i detdär nån dag. satt och ändrade lite färger förut iallafall. men det blev ju bara värre. jag får ta det en kreativ dag. men idag är det måndag och det är elva dagar kvar till min nästa tvådagsledighet. jag hatar mina arbetstider.

nej nu ska jag väl runda av här då.
kram och puss!



brudarna jag hängde med denna kväll.


födelsedagskalas och partybål.


jag och anna i taxin på väg till stan.


anna och ett härligt killgäng på platens,
(två av dom fick vi trängas med i soffan sen och den tredje sov på köksmattan).

Kommentarer
Postat av: Anton

Nämen där är ju jag!



Glöm inte att Adam sov på bordet, också! :D

2009-01-18 @ 16:29:27
URL: http://modebloggarens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0