då var det söndag. igen.

fast det för mig egentligen inte alls känns som söndag, iochmed att jag jobbat hela helgen. och ska göra det imorgon. och övermorgon. och dagarna efter det. men på fredag är jag ledig. och då är jag ledig fredag-lördag-söndag. då har man jobbat sju dar i rad igen. men fasen vad jag längtar till fredag. då ska ska anna och elina och jag på after work på babar. käka gratistacos och dricka öl. gött. jag har aldrig varit på babar innan, gud va kul.

det har varit en bra vecka. (tror jag iallafall. jag håller knappt veckorna i sär längre.) andreas och jag var och kollade på magnus betnér i torsdags i linköping. han var rolig. till och från iallafall. kändes som om man hade gört endel förut. det var synd. slutade redan två den dan, precis som andreas så vi åkte tidigre och shoppade lite också. köpte sex stycken skitfina och skitsöta skålar på indiska. jag älskar indiska. och så åt vi en chinarestaurang. samma chinarestaurang som vi alltid äter på. fast ändå inte. dom hade renoverat om helt och ändrat menyn så jag vet inte om det var helt samma ändå.

nej, jag kände väl att jag var tvungen att skriva några rader här. sitter och väntar på att världensbästasambo snart komer in med kvällsmaten. det ska bli gott.

-

förövrigt hatar jag att jag just laddat ner både oasis och killers nya album när jag egentligen inte alls är något stort fan av gratis nedladning på internet. men det är ju så jävla smidigt. däremot är www.swetv.org den bästa grej jag varit med om. behöver aldrig längre känna att man måste passa tiderna för att kunna se detdär serieavsnittet eller dokumentären. toppengrej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0