måndag.

idag är det exakt två veckor till min 20årsdag. om två veckor kan jag alltså gå på systemet. det i stort sett enda som jag inte kan göra idag. och det blir väl kul. om jag nu kommer att gå till systemet på min 20årsdag. fick ju inte ledigt den dag och jobbar till klockan fem. sen kommer hela släkten hem til oss en timma senare, så frågan är om jag hinner eller orkar dra ut på stan innan. aja, nåndag innan juldagen ska jag väl iallafall pallra mig dit.

annars känns det faktiskt inte som någon skillnad överhuvudtaget. hm. jag är inte tonåring längre iofs. fast det betyder ju inte automatiskt att jag är vuxen för det. undrar när man är vuxen egentligen. ju äldre man blir desto högre ålder tycker jag man behöver ha för att klassas som vuxen. det är konstigt.

sitter på jobbet såklart. femte dan i rad idag. det är nu man börjar längta till ledigheten på fredag. tredagarsledigheten. undrar vad man ska hitta på i helgen. nåt måste man ju göra. kan ju inte vara hemma och baka och brodera och mysa varje helg. det var himla kul när vi spelade tp sist. tp + öl var en bra kombination. det kanske vore nåt.

nehe. jag har väl inte så hemskt mycket mer att skriva om idag som ni kanske märker. jag är seg och trött, och trött på att jobba. aja. pusshejs vänner.

-

förövrigt älskar jag nyhetsmorgon. det finns inget bättre än att sitta i soffan, dendär lilla stunden man nu hinner, och äta frukost och koppla av lite innan det är dags att åka till jobbet. men vem fan kom på att måndag skulle vara veckans sportdag? och dessutom på både svt och 4an? och samtidigt? just dendär lilla stunden som jag hinner sitta framför tv:n är nämligen mellan åtta och halv nio på morgonen, och just den tiden däremellan är det alltid bara sportsnack, på både svt och 4an. ytterligare en anledning att hata måndagar.


Kommentarer
Postat av: Damir

Jag tycker att din blogg är väldigt dålig, då mitt namn nämns ej. /MVH Damir

2008-12-10 @ 09:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0