danföredopparedagen.

jaha. imorgon är dagen med stort d då. julafton. måste erkänna att jag känner väl inte någon överdriven julkänsla egentligen. har inte hunnit skaffa mig någon. har ju suttit på jobbet hela dan. från nio till sju. jag hatar sånna dar. menmen. nu har jag iallafall julledigt. i två dar.

är iallafall jääkligt nöjd med mina julklappar i år måste jag säga. var i stort sett helt klar redan för tre-fyra veckor sen. och det är något som verkligen aldrig har hänt innan. var och köpte blomgrupperna till farmor och mormor på lunchen. så nu är allt helt fixat och klart. ska bli jäkligt gött med mormors julbord imorgon. alla korvarna. det är det bästa av allt. lätt.

förövrigt är man numera inte tonåring längre heller. och det känns väl typ ungefär inte som någon skillnad alls. ska väl pallra mig till systemet nån dag framöver och göra det ända som jag inte fick göra när i förrgår. måste säga att min fest i lördags var oerhört lyckad. vi gick aldrig ut för en gångs skull, utan stannade hemma och dansade och drack och sjöng och svettades. det var redigt trevligt. förutom att det helt plötsligt, efter att dom som gått till krogen kommit tillbaka igen, var proppfullt med objudet folk i hela lägenheten och det kanske blev lite mer ljudligt lite väl sent, och lite väl mkt spring i trappan än vad grannarna uppskattar. menmen. trevligt var det. nedan följer några av alla tusen bilder som togs. om jag orkar ta tag i det kanske det dyker upp fler på bilddagboken såsmåningom.

-

förövrigt trodde jag inte att det var några som verkligen gick in och läste min blogg här. särskilt eftersom jag i stort sett inte känner någonmer som har en blogg. men det visade sig ju att jag hade fel när jag öppnade paketet från damir och gizela i lördags. i låg nämligen oasis nya skiva som jag för några veckor sedan beklagade mig över här att jag laddat ner när jag egentligen inte gillar olaglig nedladdning. toppen ju eftersom jag ska se dom i globen i januari! tackar förövrigt för alla andra superfina presenter också som jag fick av alla andra söta gullegrisar.



en del av favvogänget på plats!


sång och dans och dans och sång.


haha. anna och jag. dansar? haha. kunde inte låta bli.


inte lika kul dagen efter när hela lägenheten såg ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0